2020年12月13日日曜日

2020年2月8日 友人と藤沢散策 / Walk in Fujisawa with Friends 8th of February 2020

鎌倉の友人カップルH&TJ藤沢散策に連れ出してくれました。

藤沢は鎌倉と近いけれど、観光はしたことがありませんでした。

彼らもそれに気がつき、近頃藤沢散策を始めたのだそうです。

撮影はしませんでしたが、ちょっと変わったところや、網焼きの海鮮酒場にも連れて行ってくれました。

一番の目的は黒豚専門料理店・かつもでした。

写真から楽しい様子が伝わってくると思います。
かつも
神奈川県藤沢市鵠沼石上1-5-15 奥田センター
電話:0466 63 5555

Katsumo
Okuda Centre, 1-5-15 Kugenumaishigami,
Fujisawa City, Kanagawa Prefecture
Phone : 0466 63 5555

A friend couple H & TJ from Kamakura took me out for a walk in Fujisawa.

Fujisawa is close to Kamakura, but I have never taken sightseeing.

They also noticed that and recently started walking around Fujisawa.

I didn't photograph them, but he took me to a strange place and a grilled seafood pub.

The main purpose was a restaurant specializing in Berkshire pork : Katsumo.

I think you can see how fun it is from my photographs.


帰りの車はHさんが運転するので、
彼女だけがノンアルコールのビールを飲みました。
いつも、ありがとうございます。

H drove the car on our way back, 
so she only drank non-alcoholic beer.
Always thank you very much!







食べたお料理全てを撮影していません。

I haven't photographed all the dishes we ate.
アポロ鍋
昨年の夏に英国のリッッチフィールド大聖堂で
開催されていたアポロ展に行った話をしました。

Apollo Nabe 
I talked about going to the Apollo Exhibition held 
in Lichfield Cathedral in Britain last summer.
下記、アポロ展。/ About Apollo Exhibition, below.

料理後の写真がボケてしまいました。トホホ。

The photo after cooking is out of focus. Boohoo







お酒の瓶のデザインも楽しめます。
We can also enjoy the designs of Sake bottles.

美味しく楽しい時間でした。

H&TJ、いつもありがとうございます。


It was a delicious and fun time.

Always Thank you, H & TJ.


0 件のコメント:

コメントを投稿