2020年12月18日金曜日

⓴ 2020年9月 徒然なるままに - 3) Rの誕生日 / Leisurely I face my daily life -3) R's Birthday, September 2020

9月はRのお誕生日の月です。 

コロナウィルス (COVID-19)のために外食もできないので、9月はほぼ毎日、彼のお誕生日祝いをすることにしました。

彼が興味があるワイン、ビール、チョコレートなどをネットやcoopで注文しました。

ことあるごとに
「お誕生日おめでとう!」
の乾杯をして過ごしました。

友人や家族からお祝いのカードやプレゼントをいただきました。

みなさん、どうもありがとうございました。

September is R's birthday month.

We can't eat out because of the coronavirus (COVID-19), so I decided to celebrate his birthday almost every day in September.

We ordered wine, beer, chocolate, etc. that he was interested in online and from the Coop.

At every opportunity
"Happy Birthday!"
we toasted.

He received congratulatory cards and gifts from our friends and family.

Thank you everyone.
Rは誕生日にチョコレートケーキ を希望しました。
洋酒を少し浸み込ませるために誕生日前に焼き上げました。

R wanted a chocolate cake for his birthday.
I baked this before his birthday to soak it in a little alcohol
.



Rの誕生日前に鎌倉の友人カップルNが
プレゼントと共に、Rに会いにきてくれました。
庭で乾杯を一緒にしました。
ありがとうございました。
  
Before R's birthday, a friend couple N in Kamakura 
came to see R with presents.
We had a toast together in our garden.
Thank you very much.



Nファミリーから / From N Family





ランチ / Lunch




















お誕生日おめでとう!
元気で末長く一緒に過ごせますように!
いつもありがとう!

Happy Birthday!
I hope we can spend a long time together in good spirits!
Thank you as always!



Yから / From My Sister Y



立派なぶどうがたくさん!
お隣にお福分けしました。

Many Fine Grapes!
We did happiness share with our neighbour.



これは私にです。
姉の配慮...
ありがとう!

They are for me.
My sister's consideration ... 
 Thank you!










英国の妹とママからのカード
誕生日当日に届きました。
ありがとうございました。

Cards from his mother and sister and his friend in Britain
They arrived on the day of his birthday.
Thank you very much.



友人Mから / From Friend M

ありがとう! / Thank you!








ロイズのチョコレート / Royce's Chocolate










R から / From R
I look forwards to toasting 
all our Birthdays together, 
when it is safe again!


0 件のコメント:

コメントを投稿