2020年12月14日月曜日

❸ 2020年3月9日 自宅 - 鎌倉 / Home - Kamakura, 9th of March 2020

 月と桜 / Moon and Cherry
東京から鎌倉山の自宅へ戻ってきました。
月と桜が綺麗だったので撮影を試みましたが、
その美しさを捉えるのは私にはとても難しかったのです。

We returned to our home in Kamakurayama from Tokyo.
The moon and cherry blossoms were beautiful,
so I tried to photograph, but it was very difficult for me
to capture the beauty.










私が撮影した写真
Photo taken by me


Rが撮影している私を撮影
R photographed me photographing 







この日は、いつもとはだいぶ違う日を過ごしました。

毎日が大切な一日であることを感じます。


Today, I had a very different day.

I feel that every day is an important day.


0 件のコメント:

コメントを投稿