2020年12月13日日曜日

2020年2月10日 "トラヤ トウキョウ" - 東京ステーションホテル / "Toraya Tokyo" in Tokyo Station Hotel, 10th of February 2020

 
金沢の友人Sちゃんが用事で東京へでてきました。

時間がない彼女と会うのに、東京ステーションホテルの"トラヤ トウキョウ" を選びました。

お互いに近況報告し、楽しいおしゃべりの時間を久しぶりに持ちました。
私が選んだ抹茶と和菓子のセット
Matcha and Japanese sweets set I chose


Kanazawa's friend S Chan came to Tokyo for her matter.

I chose "Toraya Tokyo" at the Tokyo Station Hotel to meet her who has no time.

We reported on each other's status and had a good time chatting for the first time in a while.
Sちゃんが選んだ抹茶と和菓子のセット
Matcha and Japanese sweets set she chose


吹き寄せご飯〈冬野菜と柚子あん〉
二人ともこのセットをいただきました。

Boiled rice <Winter Vegetables and Yuzu Sauce
>
Both of us had this set.


とても短い時間でしたが、会うことができてよかったです。

Sちゃん、また会おうね!


It was a very short time, but it was nice to meet you.

See you again, S Chan!


0 件のコメント:

コメントを投稿