2019年6月9日日曜日

2019年4月24日フルーツサラダ / Fruit Salad, 24th of April, 2019


昨年からRがフルーツサラダを例年よりも頻繁に作っています。

以前にもブログに取り上げました。(下記)
2018年10-11月フルーツサラダ/ Fruit Salads in October to Nov...

個展が終了し、ホッと一息ついた、この日、Rがフルーツサラダを作ってくれました (下の写真)。

個展開催中に私の誕生日がありましたが、何も誕生日らしいことをしませんでした。

誕生日プレゼント、もしくは誕生日ケーキ代わりのサラダなので、いちごがたくさん使用されて、お祝い感があります。

どうもありがとう、R!

R has been making fruit salad more frequently than usual since last year.

I mentioned it in my blog before.(below
2018年10-11月フルーツサラダ/ Fruit Salads in October to Nov...

After my exhibition, we felt relieved, and on this day, R made a fruit salad.

My birthday was during my Exhibition,  but I or we didn't do anything like a birthday.(above)

The salad was instead of a birthday cake or a birthday present, so a lot of strawberries were used and there was a feeling of celebration.

Thank you very much, R!


個展については下記。 / About my Exhibition, below.




0 件のコメント:

コメントを投稿