2019年6月6日木曜日

⓬Coonie's Exhibition, Looking for Light (光を求めて), 2019 - 花 / Flowers, 15th -21st of April, 2019



磁器とリトグラフ作品の展示。
何かを求めて生き、旅や冒険をし、作品を制作します。
今回は、その何かは、光。

On display : Works in Porcelain and Lithographs.
While I live I am searching for something, 
I travel, have adventures and make my works.
This time, that something is Light.

目次 / Contents
1) 花 / Flowers
2) 作品と花 / Works and Flowers 



1) 花 / Flowers
親友のKKより、個展への配慮が感じられる素敵な花が届きました。
ありがとうございました。


A lovely flower arrangement has arrived from my best friend, KK
who has considered the exhibition.
Thank you very much!







初日にこの花が、送り主が最終日にいらっしゃいました。
ありがとうございました。


These flowers came on the first day, and the sender came on the last day.
Thank you very much!






Yちゃんは素敵な写真を撮影してくださり、
お土産も用意し、作品も購入してくだ咲いました。
その上、こんな素敵な手作りのブーケもくださりました。
もう、感謝!感謝!感謝!です。
Y chan took wonderful photographs, brought a souvenir, purchased my work.
Moreover she gave me a lovely handmade bouquet like this.
Thank you! Thank you!! Thank you!!!





Yから豪華な真っ白な花。
他にも色々助けてもらいました。
いつも、ありがとうございます!

Gorgeous white flowers from my sister, Y.
She also helped in several ways.
I am always grateful for your help!





友人Mはアロマテラピーを英国で学びました。
いかにもそんな彼女が選んだあろう雰囲気がある花が届きました。
お花の好きな来場者の方が、珍しい花があると言って感心していました。
本当にありがとう!

My friend, M studied aromatherapy in Britain, indeed,
she chose and sent these flowers with their good atmosphere.
A visitor who likes flowers, said some are unusual, and was impressed.
Thank you very much!





個展開催中に私の誕生日がありました。
A ちゃんはそれを考慮してくれたのですね。
どうも、どうも、ありがとう!
そして彼女のお誕生もありました。
お誕生日おめでとうございます!

My birthday was during the exhibition.
A chan, you took that into consideration, didn't you?
Thank you very much, thank you!
Her birthday was also during the exhibition.
Happy Birthday to you!

撮影し忘れてしまった花があります。ごめんなさい。

英国留学後、初めて個展にいらしていただいた、Nonさんから、
coonieのイメージは、ひまわりだから!」
と言って、おしゃれなラッピングのひまわりをいただき、嬉しかったです。

ありがとうございました。



I had other flowers that I forgot to photograph, I'm sorry.

For the first time since I studied in Britain, Non came to my exhibition, 
and she gave me sunflowers in stylish wrapping, saying
"Because my image of coonie is Sunflowers!"
 and I was glad.

Thank you very much.

後日、姉Yから写真が届き、Nonさんのひまわり () が写っていました。
ありがとう、Y

Later, 
 sister Y sent me a photograph
showing Non's sunflowers (left).
Thank you, Y.





2) 作品と花 / Works and Flowers 
イベリスと / With Iberis 



クリスマスローズと/ With Christmas Rose




ムスカリと/ With Muscari





紫蘭と / With Hyacinth Orchid 




クリスマス ローズと / With Christmas Rose





桜と / With Cherry Blossoms





フラワーポットの中 / In Flower Pot




イベリスと / With Iberis 




桜と / With Cherry Blossoms



Coonie's Exhibition, Looking for Light (光を求めて), 2019の各セクションのリスト
List of Sections of Coonie's Exhibition, Looking for Light (光を求めて), 2019

0 件のコメント:

コメントを投稿