2019年6月10日月曜日

❷2019年4月27日 東京 - BBB / BBB in Tokyo, 27th of April, 2019

東京アメリカンクラブフレデリック・ハリス・ギャラリー  : で開催された、よしざわようこ展を見た後に新橋のBrasserie Beer Blvd. へ行きました。
よしざわようこ展については下記。
❶2019年4月27日 東京 - よしざわ ようこ展 / Yoko Yoshizawa Exhibi...

東京アメリカンクラブへは、新橋から出ているバスを使用し、帰りもその路線のバスを使用しました。

新橋には、若い友人Y&Aカップルの店、Brasserie Beer Blvd. があります。

Y&Aカップルは4月の私の個展に来てくれたので、お礼がてら寄りました。

残念ながら彼らには会うことができませんでしたが、BBBを楽しみました。

BBBの食べ物が以前よりも充実し、食に問題があるRが食べられるものもふえていました。


3名の女性
BBBに最後に来たのは、昨年のゴールデングリーンの
10周年パーティ(下記)の時でした。
2018年10月27日 - ゴールデン・グリーン10周年パーティ/ Golden Green 10t...

そういえば、あの時、席が近くて、素敵な3人の女性に会いました。
お酒の席での話なのに、3人は口だけでなく、
言った通りに、個展にいらしてくださいました。
ありがとうございました。

Three Ladies 
The last time we came to a pub, Brasserie Beer Blvd. was for
Oh! Yes! at that time, we met three lovely ladies who sat down close to us.
They visited my exhibition in April, as they had said they would in the party,
even though we were all drinking quite a bit.
Thank you very much.

 I and R went to the Brasserie Beer Blvd. in Shinbashi after we visited the Yoko Yoshizawa exhibition in the Frederick Harris Gallery : Tokyo American Club.
About her Exhibition, below.
❶2019年4月27日 東京 - よしざわ ようこ展 / Yoko Yoshizawa Exhibi...

We used the bus from Shinbashi to Tokyo American Club, and on our way back.

In Shinbashi, there is a young friend Y&A couple's pub, Brasserie Beer Blvd.

The couple visited my exhibition in April so I would visit there and tell them thank you. 

Unfortunately I couldn't meet them, but I enjoyed BBB.

I feel BBB's food has improved, and while R has a few food problems, he has more choices than before.

以前から、スタッフの応対は丁寧です。

The staff's response has always been polite.







美味しくビールを飲み、食事も楽しくしました。

ありがとうございました。


I had a delicious beer, had a good time eating.

Thank you very much.




0 件のコメント:

コメントを投稿