2019年6月10日月曜日

❸2019年5月6日 北鎌倉 - ギャラリー花眠 / Gallery Kamin in Kita-Kamakura, 6th of May, 2019


北鎌倉ギャラリー花眠』で、"ながしま よいち作品展" が開催されました。

The "Nagashima Yoichi Exhibition" was held by "Gallery Kamin", Kita-Kamakura Kanagawa Prefecture .

ながしま よいち作品展 
『ギャラリー花眠』
201954()9()
時間 : 11:00~18:00
247-0062
神奈川県鎌倉市山ノ内857-8
TEL / FAX 0467-53-8370

Yoichi Nagashima Exhibition
at Gallery Kamin
4th ~9th of May, 2019
Open : 11:00~18:00
857-8 Yamanouchi, Kamakura,
 Kanagawa, Japan, 247-0062
Phone & Fax : 0467-53-8370





ギャラリー花眠 / Gallery Kamin
展覧会を見た後に、『ギャラリー花眠』の庭を拝見させていただきました。
『ギャラリー花眠』の庭は、いつも素敵です。
ギャラリーオーナーのKさんが手がけています。
After seeing the exhibition, we looked at the garden of the Gallery.
The garden is always wonderful.
It is done by K, the Gallery owner.





庭への入り口
この入り口があることにこの日まで気がつきませんでした。
庭を拝見させていただくときは、家の玄関脇から入っていました。

Entrance to the Garden
I did not notice that there was this entrance until this day.
When I was going to see the garden,
I entered from the front door of the house.
庭はいつものように素敵でしたが、私の撮影がうまくゆきませんでした。

ごめんなさい。
The garden was good as always, but my photographs didn't go well.

I am sorry.





























キッチュなテーストになりがちのガーデンの置物も
K
さんのセンスで、良い遊び心として感じられます。

Garden ornaments often tend to be kitsch,
however, here they can become pleasantly playful by K's sense.

置物そのものがリアルな形状を保っていたり大きさが庭にあっていたりするのも、
品が良く思わせるのかもしれません。

The fact that the figurine itself has a realistic shape 
and that its size suits the garden maybe makes me feel it is refined.









Kさんの庭への愛情とセンスが感じられ、気持ちが豊かになりました。

ありがとうございました。


I felt K's love for her garden, and her sense, I became enriched.

Thank you very much!



0 件のコメント:

コメントを投稿