2019年5月26日日曜日

2018年10-11月フルーツサラダ/ Fruit Salads in October to November, 2018

フルーツサラダ
私が個展に受けて作品制作に集中しているので、Rが強制的に休憩を入れさせようと、素敵な作戦を試みていました。

ほぼ毎日のように、フルーツサラダを作ってくれました。

彼の作戦は成功しました!

毎日のように作ってくれていたので、フルーツサラダの写真がたくさんあると思ったのですが、私に余裕がなく、撮影を殆どしていませんでした....ごめんね、R!

本当に色々、協力してくれて、感謝です!
お茶もお花も添えられています。
This was also with Tea and flowers.

Fruit salads
Since I was concentrating on the work for my exhibition, R had been trying a lovely strategy to force me to take a break.

Almost every day, he made a fruit salad.

His strategy is successful!

As he was making it every day, I thought that I had a lot of photographs of the fruit salads, but I didn't have enough energy take photographs of them .... I'm sorry, R!

Thank you very much for your cooperation!
殆どのフルーツサラダには、Rのテーマがあります。
これはなんだったかな〜?

Most fruit salads have R's theme.
What is this ~? 





フルーツサラダ ; 谷川
川と川辺の花と樹木が茂った山々

 Fruit salad ; River Valley 
River and river flowers and wooded mountains




ありがとう!/ Thank you!



0 件のコメント:

コメントを投稿