2011年5月30日月曜日

Sachikoの来訪 / Sachiko's Visiting- 24,25th April


1) 英国の大学で出会ったSachiko
1)I met Sachiko in Bath Supa University
我が家にあるSaが家にあるSachikoの絵
我が家にあるSaSachiko's Painting in Our House















Sachikoが東京から来てくれました。
彼女は私と同じバーススパ大学卒業です。私が1年先に卒業しましたが、本帰国は2009年4月です。彼女はグラフィックコミュニケーションコースで私は'立体デザイン:陶芸'コースを選びました。
現在、彼女は東京でグラフィックデザイナーとイラストレイターをしています。時々アニメーションの仕事もしているようです。私は彼女の絵が大好きで、我が家にも飾ってあります。お客様たちにもとても評判が良いです。


I met Sachiko in Bath Spa University
Sachiko visited us from Tokyo. She and I graduated from Bath Spa University. I graduated one year earlier than her, although we came back to Japan in April 2009. Her course was graphic communication, my course was three-dimensional design ; Ceramics. She is an illustrator, a graphic designer and sometimes she works in animation.
I love her work so one of her pictures is in our house. Our guests often say the picture is lovely. 

2) Kaeru cafe he Sachiko と
 To Kaeru Cafe with Sachiko
Sachiko とKaeru Cafe に行きました。
We went to Kaeru Cafe with Sachio.
はい、どうぞ!/ Heはい、どうぞ!/ Here you are!
Sachiko‘s Lunch








R's Lunch










coonie's Lunch
1-a




2


3
3-a










3) 花を摘んで...4月26日/ Pick Flowers and .....26th April

花を摘んで水に浮かべました。
I picked these flowers and put them in water.

0 件のコメント:

コメントを投稿