2017年7月13日木曜日

❸2017年6月7日 大町 - リトグラフ工房 / Lithograph Studio in Omachi, 7th of June, 2017

雑貨店、"日用美"を後に、リトグラフ工房へむかいます。

After a things shop, "Nichiyoubi", I walked to a lithograph studio.
自然と人工物 / Natural and Manmade 




大町の散策は楽しい。
Walking in Omachi is delightful.




工房では、山梨先生と一仕事終えたTさんが碁を打っていました。
Tさんも先生も病み上がりでしたが、二人とも順調に回復されている様子で
ほっとしました。

In the studio, Yamanashi Sensei and T San played Go.
T San had already finished his working, today.
Both of them are convalescing, they looked to be getting better,
I was relieved.




Apple Book for Coonie's Exhibition -Water, 2017
先生にアップルブックを贈呈しに来ました。
また、Gさんがアップルブック制作について聞きたいと言われていたので、
彼がくる、この日を選びました。
先生とTさんは個展には来られませんでしたが、
Gさんにはいらしていただけました。
Gさんとアップルブックの話し、自分の仕事はなにもせず、帰りました。
みなさん、お体大切に!

I visited here as I would like to present my Apple book to Yamanashi Sensei.
And also G San would ask me about making an apple book,
so I chose a day when G San could visit.
Sensei and T San could not visit my Exhibition,
although G San visited.
I talked with G San about the book,

 I did not work for my printing and went back home.
Please take care everyone!

0 件のコメント:

コメントを投稿