2017年7月14日金曜日

❶2017年6月21日 渡英 - 羽田空港 / Going to Britain - Haneda Airport, 21st of June, 2017


2017年6月21日、関東は大雨でした。

Heavy Rain was pouring down in Kantō region, 21st of June, 2017.

雨の羽田空港 / Haneda Airport in Rain







機長が見えます。見えますか?
I can see a pilot. Can you see?




水しぶきが凄まじいのですけれど、この写真ではわかならい?
Its spray is terrific, but this does not show you?






私達の機も爆音とともに多量な水しぶきを飛ばし始めています。
霧のようにみえるのが水しぶきなのですが....。

Our aeroplane starts copious spray blowing up with roaring.
The spray looks like mist.





私達もJAL機、あちらも! / Ours is a JAL aeroplane, this is too!




離陸、行ってまいりま〜す!
Take off, I am off and see you later!






機内で4本も映画を見てしまいました!
I watched four films in my flight.





おーっ、地上が見える!
Wow! I can see the ground!






翼が誇らしく思っているのを感じるのは私だけしょうか?

Do only I feel that the wing thinks "I am proud of myself"?

0 件のコメント:

コメントを投稿