2013年9月21日土曜日

❼Worthing - Sussex Prairies Garden - D, 26th of July


後半のスタート!
Other side starts here!

'Prairies' の意味が'北アメリカの大草原'という意味なので、
ここは、バッファローを使用しているのですね。
植物もワイルドな雰囲気のものを選んでいるのです〜!
ようやく、彼らの意図を理解したのです。

I understand why they use buffaloes, 

because of the meaning of 'Prairies'.
And also they chose plants having a wild atmosphere~!
At last I understand their thought.



ここは、アフリカの雰囲気と思ったら...
キリンがいました(下の写真)

I felt an African atmosphere is here...so..

there is a giraffe(below).
インディアンのテント!
Tent of Native American! 
水やりをしていますが、
私の庭の印象としては水不足でした。

They give water to plants,
although my impression is lack of water in the garden.














ここは、通常のイングリッシュ•ガーデンとの違いが確かにありました。

自分のセンスとのギャップや、好きな部分、すべてを含めて、楽しかったです。

ただ,、紅茶が残念な印象でした。

Here is definitely different from a normal garden.

I enjoyed all of the discrepancies between their senses and mine and my favourite parts. 

Just only one thing disappoints, their tea, that's too bad!

0 件のコメント:

コメントを投稿