2013年9月18日水曜日

❽ ナイマンズ / Nymans - 25th of July

Map ㉑ Summer Borders - Before fountain 
入る前から、カラフルな花々が見え、
既に興奮!

Before entering there, I can see colourful flowers,
already I am excited!
この門を入って来ました。
I walked through this gate to 'Summer Borders', here.

無我夢中!
My preoccupation with flowers!






英国の庭を訪れた中で、これだけ最適なシーズンに
巡りあったことはありません。
今回は、本当に幸運でした。

I had never came across the best season of
British (English) gardens like I did today,
I felt I was very lucky.




規模も色彩感覚も日本では見られないように思えます。
少なくとも、私にはこの感覚で庭作りはできません。

I feel I have never seen the size and the stye in Japan.
At least, I could not make my garden in this sense. 


咲き誇っています!
They are in full glory!

溢れる元気一杯の色の中から、こんな風に一部を切り取ると
気持ちが落ち着く自分に笑います。

I feel calmed down when I focus in on one part 

of all the vigorous colours like this,
which made me laugh to myself.


私が撮影に夢中になっていたら、
男の子が
「ここに蝶がいるから撮れば」
と勧めてくれました。

When I took photographs with absorbed interest, 
a boy suggested that
 'Here is a butterfly, why don't you take it?'
'Summer Borders'の真ん中にある噴水
ここまでで、まだ半分なんです!

The Fountain in the middle of 'Summer Borders'
Here we are only half way!

0 件のコメント:

コメントを投稿