2013年9月18日水曜日

❼ ナイマンズ / Nymans - 25th of July

Cafe and Shop

私はジンジャエール
R ジャケットポテトビーンズがけ

ジャケットポテトは、ベイクドポテトに好みの具材をあわせるので、
私の印象としては、サンドイッチのパンがポテトになったような料理です。
サンドイッチと違って、暖かな料理です。
英国ではとても一般的。
ポテトがすごく大きいので、びっくりします。
皮付きであるところが、ジェケットを羽織っていると見なして
ジャケットポテトと、呼ばれます。


I have a bottle of ginger ale.

 has a jacket potato with beans.
座った席から見上げると、きれいな緑がありました!
I sat down on a seat for rest time,
looked up, then I found beautiful green like this!







スコップ(英国ではスペードと呼ばれます)が
欲しいけれど、残念ながら私のスーツケースには入りません...
スコップは買わなかったけれど、このショップで
私のお気に入りになる帽子を買いました。
通常、その帽子は男性用ですが、私はかまいません!

I want to buy a spade, although unfortunately
the spade cannot be in my suitcase....
Although I did not buy the spade,
I bought a hat which became my favourite.
The hat usually is for a man, however,
I do not care!
店周辺もひろびろしています!
The area around the shop is wide, too!


他の植物に比べ、薔薇があまり元気がありませんでした。
シーズンがもう、終わりだからでしょうか?
この写真は薔薇の中で元気そうに見えたものです。

The roses were not well compare with other plants.
It might be the end of the rose season.
I took a photograph of the best  looking rose. 
大きな鉢がたくさん!
持って帰る人が居るのですね〜。

Many big pots!
I understand somebody buys and can take them away.
木のきのこ〜〜!
Wooden Mushroom!

0 件のコメント:

コメントを投稿