2013年9月18日水曜日

❺ ナイマンズ / Nymans - 25th of July

バンブージャングル:⑥からカフェへ向かう
From Bamboo Jungle :  to the Cafe



青いサルビアがあるのを知りませんでした。
I hadn't known blue salvia.

Map㉕: Secondhand Bookshop
(古本屋)



Beside Map F: Potting Shed -Studio for workshops
 and 'ARTventures'

Map ㉕ ~ ㉖ : Herbaceous Borders 

'Summer Borders'は、とても素晴らしく、豪華でしたが、どうしてか、私の写真はここで撮ったもの方が、私にとっては良く思えるのです。

'Summer Borders' were very lovely and gorgeous, although I do not know why but I feel my photographs of here are better than my ones of 'Summer Borders'.








私の感覚は花壇よりも野草向きなのかもしれません。

Maybe my sense suits wild flowers and plants rather than flowers in a flower bed.

0 件のコメント:

コメントを投稿