2013年9月21日土曜日

❺ Worthing - Sussex Prairies Garden - B, 26th of July


ちょっと迷路のよう....
It looks like a bit of a maze....

巣箱はかわいい感じなのに、なんとなく違和感が私にはあります。
Although the bird boxes are pretty, somehow they are strange for me.
背丈が高い植物の中を分け入ってすすむのが、
探検のような雰囲気でおもしろい!

There are high plants, so I go and push the plants.
The atmosphere is like having an expedition.
It was fun!





個性の強い植物が多いと感じました。
野草かな〜?
私は結構、好き!

I felt the plants strong personality.
They might be wild plants?
I quite like these.





こういうセンスは、よくわからない....
I do not understand these kinds of senses 

ここはなんとなく、わかる気がします。
Somehow I feel I understand here.







疲れたので、途中でカフェに向かいました。

We became tired, so we went to their cafe.

0 件のコメント:

コメントを投稿