2013年9月21日土曜日

❸Worthing Trip - Cissbury Ring -B, 26th of July



Cissbury Ring
あちらは海側!
ブライトンの町並みが見えます。
(ブライトンですよね?)

This way is towards the sea!
We can see houses in Brighton.
(Is this Brighton?) 
頂上に向かうことに..,
We are going to walk to the top...



ヒースかな?大きい〜!
Is this heath? BIG~~!
頂上! / The Top!
違う方角から'わんちゃん'がやって来ました.
The doggie came from a different direction to us.


買い主が来るのを待っています。
It is waiting for the owner who is coming.

やっと一緒に!
良く似ていて笑いがちょっと出てしまいました!

Finally together !
They are quite similar, so I could not stop a little laugh.
 
頂上からの景色を見納めて、下ります。
We looked at the views from the top enough
then we are going to walk back down the hill.


歩いていると広すぎてリングになっていることを
あまり意識できません。
こうしてみると、やっぱり、

リングなんですよね。

While I walked on the ring which is huge, 

so I could not notice the ring shape well.
However, if I look at here from this angle, 

I can feel I am on the ring. 
もとの場所に戻って来ました。
We return!
シシンブリーリング/  Cissbury Ring では、大きな空間をゆったり楽しみ見ました。

贅沢な時間と空間であったと思います。

I enjoyed the huge area and calming effect in Cissbury Ring.

I think it was a luxurious time and space.

0 件のコメント:

コメントを投稿