2014年11月19日水曜日

❹鎌倉散策 -松原庵 / Walking in Kamakura- Soba Restaurant, 21st of September, 2014

招山ギャラリーを出て、由比ガ浜沿いの道を歩く。
After Shozan Gallery we walked along Yuigahama road.


松原庵 / Soba Restaurant, Matsubara-an
2008年以来の松原庵訪問
2008年に鎌倉をリサーチしに来た際に夕食を食べにきて、

その後来ていませんでした。
新しくカフェエリアを作っていました。
 ここは地元の人々がお客さんを連れて来る場所かな?

Since 2007, we hadn't visited Matsubara-an for our dinner.
They made a new area for a cafe.
I think locals bring their guests here...?
室内への入り口
カフェエリアへはここをあがる必要はありません。
私達はカフェアリアでした。

Entrance to Inside
People do not use tatami room to reach to cafe area.
We were in the cafe.
蕎麦も食べましたが、ここではビール:'熟撰'が一番!?
We had soba here,
although a glass of beer: Asahi Jukusen beer : only in Japanese, 

might be best here!?

0 件のコメント:

コメントを投稿