2014年11月21日金曜日

カフェ ライフ再オープン!/ Cafe Life restarted! - 27th of October, 2014

"カフェ ライフ" が再オープン
寺で知られる、宝戒寺の近くにあったカフェです。
オーナーTさんのブレンドが私は結構好みでした。
いつの間にか、そのカフェが閉じられて、私達が鎌倉山に引越し、
どうしているかしら?と思っていましたら、

Rが見つけてきました、新しいカフェライフを!
御成町です。

再オープン、おめでとうございます!

'Cafe Life' Restarted!
The cafe was close to Houkai-ji which is well known as Hagi (Lespedeza) Temple.
I quite like the blend coffee of the owner T San.

We moved to Kamakuraya, and after that he closed the cafe and
 I wondered how he was?
Long after that R found a new Cafe Life, his cafe.
Congratulations Reopen!
場所は、以前、"ウラダナ"というオリジナルの服を売るお店でした。(下記)
帰国後の鎌倉散策 / Walking in Kamakura after Britain

あの店はどうしているのだろうとも、ちょっと思い....(
苦笑)
別に顧客でなかったのに、好意をもっていたお店だったので、気になったのです。
どうやら扇ヶ谷で"灰汁/aku"を経営されている様子でほっ!→

Here used to be a clothes shop "Uradana" which sold clothes 

they had designed and made.(below)
帰国後の鎌倉散策 / Walking in Kamakura after Britain

Now I wonder how they are? 

I was not their customer, although I had goodwill for the shop,
so I felt uneasy.
Somehow they manage "灰汁/aku" which is their studio and
shop in Ougigaya, Kamakura.→ only in Japanese. 

Relieved.
Tさんのカフェもうまく行きますよう〜に!
I hope 
T San's Cafe is going well!
2階から景観重要建築物の"旧安保小児科病院" : が見えます。

I can see "Old security pediatric doctor's office" : 
from the first floor
which is one of Cityscape important buildings.
階段が急です。鎌倉らしいといえば、らしい?
The stairs are steep. It is like Kamakura, isn't it?

0 件のコメント:

コメントを投稿