2014年11月10日月曜日

突然英国へ / Suddenly Britain, 23rd of April - 24th of May, 2014


突然....

私の誕生日に、英国からRの父の危篤の知らせが入り、その2日後には渡英しました。

おかげで義父に合えて話もでき、目の前で見送ることもでき、お葬式にも出ることができました。

約1ヶ月間の英国滞在でしたが、ブログに載せる内容も写真もありません。

下の写真は、マンチェスターのホテルに2泊した時のものです。

このホテルの後は短期滞在の宿泊施設を利用しました。→ : "Orkfiled Court"

そこが素敵な場所であったので、疲れた心身を休めることができました。


Suddenly.... 

On my birthday, we had a call about R's father who was in a critical condition, so we went Britain in two days.

Then we could see him, have talking, be present by his deathbed and have his funeral.

I stayed about one month, although I do not have contents and photographs for my blog.

Below photograph: we stayed in a hotel the first two nights in Manchester.

After then we stayed in short stay accommodation : "Oakfield Court". 

There is so lovely, then we could be relaxed. 


朝食 / Breakfast


0 件のコメント:

コメントを投稿