2013年8月24日土曜日

㉗ケント旅行 / Kent Trip - Ashford, 2) B&B in Ashford - 30th of June ~ 1st of July


ストーン グリーン ファーム / Stone Green Farm

写真をたくさん撮ったので、3回にブログを分けます。

建物 / Building
駐車場;
ストーン グリーン ファーム / Stone Green Farm 
この建物はケントの旅をしてる間によく見かけ、
何だろうか?と思っていました。
もともとはホップを乾燥させるための建物だそうです。
今は、違う用途のものも数あるようです。
ホップの和名はセイヨウカラハナソウ(西洋唐花草)

屋根の白いトンガリがかわいい!

Car Park;

Stone Green Farm 
While we had a Kent trip, we sometimes saw buildings like this.
I wonder what it is.
Here, I knew basically it is for drying hops (Humulus lupulus). 
Nowadays often people use in different ways.
The pointed-top roof is cute!


ホップの画像は下記より/ This from below
Wikipedia about 'Hop'
正面 / Front
庭側から / From the Garden Side
リビング
もとはここはキッチンでした。

木の梁は15世紀のもの。
この家は古いものを上手に利用しています。


 Living-room
Here was a kitchen.
The beams are the 15th century.
This house uses old things well.

コレクション / Collections
'くまのプーさん'コレクション
実はこの英国旅行中に'プーさんの森'へも行く計画を持っています。

'Winnie-the-Pooh' Collection!
Actually I have a plan to visit 'Pooh's Forest' in this British trip..




クラシックカーが好きなのだな〜と
この写真を見て思いました。
私達が滞在中にクラシックのジャガーを購入されたので、
やっぱり〜〜!と.....

When I looked at these photographs,
I thought they must be fans of classic cars.
Then while we stayed there, they bought a classic Jaguar car.
I knew it..... 
プーさんだけでなく、パンディントンも居ます!
 Not only 
'Winnie-the-Pooh' but also Paddington Bear is here !  


 Bosworth Room

最初にこの部屋に泊まることになっていました。

この家で最も古い15世紀の部分です。
部屋はとても素敵で気に入ったのですが、トイレ、シャワーとも
部屋から出たところにあります。
それで、一緒になっている別の部屋に泊まらせてもらいました。
部屋そのものは、こちらの方が好きでしたので、自分でも非常に残念!


Firstly, we expected to stay in this room.
It is the oldest part of the house from the 15th century.
I like the room, although a shower and a toilet are outside the room.
Then they allowed us to move to another room :
 'Doodlebug Room' which is en-suite.
I like  'Bosworth Room' more than another room, 
so that's too bad for me.


このB&Bは、オーガニックの洗剤でシーツ等を洗っています。
シャンプーなど、羊毛から作ったものだそうで、
私には初めてでした。
効力は、まあまあかな?

They wash sheets and so on with organic soap.
They give us a shampoo and others based on sheep wool oil.
They work so so?
大きな梁は12世紀代のもの。
The large beams are from the early 12 century. 
素敵なのですが、やはり部屋からいちいち出るのが
私には苦に感じられました。

It is lovely, although for me, 

it hard work every time going out of our room
for a little girl's room.
この鏡も好き!
I like this mirror, too!

Doodlebug Room
部屋の前
古い壁土を故意的に残しています。
ふたつの部屋は向いあっています。

In front of the Room 
They deliberately leave old mud wall.

The two rooms face each other. 
この部屋に泊まりました。
We stayed in this room.


素敵な木箱
Lovely Wooden Box
窓から / From Window


こちらの部屋にはお風呂とシャワーがあります。
This room has a bath and a shower.

0 件のコメント:

コメントを投稿