2013年8月26日月曜日

㊸ケント旅行 / Kent Trip - 6) シシングトン•カッスル• ガーデン / Sissinghurst Castle Garden - 2nd of July


'シシングトンハースト•カースル•ガーデン'を7回に分けてブログに載せています。



ここには、'Moat' と'Herb Garden'の写真を載せます。

I put my photographs of 'Moat' and 'Herb Garden'.

Moat


この池の周囲は歩きませんでした。
We did not walk around 'Moat'.



Herb Garden
チャイブ
この写真をとても気に入っています。
2013年8月のブログの表紙に使用しました。

Chives
This photograph is my favourite,
so I used it for a cover photograph of my blog in August, 2013.
なんとも、贅沢.....
このハーヴガーデンはキッチンの付属品として
使用されたことはありません。
植物としての美しさとハーヴの強い香りを
ここで楽しむためのものです。
どちらにしても、ビジターの私達には
ハーブそのものは使用できません。
良い香りとその表情を楽しみましょう!


This is indeed luxury.....
This herb garden has never been used for kitchen.
Here, only enjoy its beauty and the scent of herbs.Whatever, visitors including me, cannot use their herb.
Let's enjoy appearance and aroma!

色も形もおもしろいです。
The colours and the forms are interesting!
ウオールマ城のキッチンガーデンにもありました。
なんでしょうか?
ネームプレートの撮影をするのを忘れました。

This plant was also in  'Kitchen Garden' in Walmer Castle.
What is this?
I forgot taking photograph of the name plate
.
COTTON LAVENDER SANTOLINA PINNATA NEAPOLITANA
自分の磁器作品の一部と似ていると思いました。
I thought they are similar to some of my porcelain work.

0 件のコメント:

コメントを投稿