2017年8月31日木曜日

⑮ 2017年7月26日 ヘルシンキ旅行 - 部屋での食事 / Helsinki Trip - Meals in Room, 26th of July, 2017


26日朝食 / Breakfast, 26th




26日夕食
基本、デリカテッセンのお惣菜です。

 Dinner, 26th

Basically dishes came from delicatessen.

私はリースニングワインを、Rはビールを飲みました。
部屋にワイングラスがないのが残念でした。

I had a bottle of Riesling wine 
and R had bottles of beer. 

The flat does not have wine glasses, that's too bad.



フィンランドのビール
Beers brewed in Finland

Rは味を覚えていませんが、美味しかったそうです。
R does not remember exact taste but he still enjoyed.




ラベルに惹かれる〜〜!
これは私も味見をしました。
強い味だったと思います。

The label tempted me very much!

I tasted this, too.
I remember it was strong.




0 件のコメント:

コメントを投稿