2017年6月13日火曜日

2016年7月7日 ❹食べて、飲んで - 'カザマ' / Eat and Drink - 'Cazama', 7th of July 2016



シーフードパスタのレストラン
以前から美味しいと聞いていましたが、行くことができませんでした。
以前、うどん屋さんがあり、そこも美味しいと聞いていましたが、
行かないうちにこのレストランになってしまっていました。
Rが比較的シーフードが苦手であること、
お店が小さいのでにんにくなどの匂いがこもってしまうのが心配でした。
それでも一度はRと一緒に訪ねたのですが、ランチタイムで満席で
入れませんでした。

この日は、日本の夏が苦手なRはすでに英国入りし、
姉と"カザマ / Cazama" に行きました。
ランチタイムから少し外れていたので、席にすわることができました。
私好みのレストランでした!

Seafood Pasta Restaurant
For some time, I had heard the restaurant is quite good,
although I did not go.
Before this restaurant, here used to be an Udon restaurant (Japanese noodle restaurant), I had heard the noodle one was good, too,
however, while we did not go there, it was changed to this seafood one.
I am afraid that R does not like seafood so much
and the restaurant is small, so the smell of garlic and so on 
can be stuffy easily (He hates garlic family).
However, we did try to visit here once, it was lunch time so it was full and
we did not get our seats.

On this day, R who is weak about Japanese summer, was already in Britain
and I came here with my sister.
Our visit was late lunch time so we got our seats.
Here is my favourite type of restaurant.




店内 / Inside




前菜 
手間が見える〜!
ひとつひとつ説明していただきましたが、覚えられません。

好きな味付け....来てよかった!

Starter 

I can see their labours!
They explained each one, although we could not remember.
I like the tastes ....I did well coming on the day!




2種類のパスタを二人で分け合いました。
両方ともとても美味しかったです。
繊細で軽やか....
次回は他の味もお料理も食べてみたいと思いました。
もしかしたら....ここは自分でお料理する人のほうが良さが
わかるのかもしれないと感じました。

We shared two types of pasta.
Both were very good.
The tastes were delicate and light.
I would eat other tastes and dishes next time.
Maybe... I felt if people cook themselves,
the people could understand this restaurant's good points 

more than people do not cook. 



私も楽しめるスイーツでした。
Even I enjoyed the sweets.



締めはエスプレッソ!
The last was an espresso! 



今度はRと!

Next time with R!

0 件のコメント:

コメントを投稿