2017年6月14日水曜日

❸Rの誕生日 - 自宅、2016年 9月25日 / R's Birthday - Home, 25th of September, 2016

まだ続くRのお祝い。

彼は幸せ者ですね。

Still carried on R's birthday Celebration.

He is a lucky fellow, isn't he?
仲良しのH&Tカップルから
プレゼントをRに手渡すためにいらしてくださいしました。
そして素敵なラッピング!
ありがとうございました!

From Good Friend Couple
H&T

They visited us just to hand over their presents to R.
And also the wrapping is lovely!
Thank you very much!


ひとつひとつ、説明を聞くR
He listened to explanation about each one.



早速、プレゼントのひとつ、ドライフルーツティを飲みました。
ティだけでなく、ドライフルーツも食べらます。

At once, we had one of the presents, this is dry-fruit tea.
We could have tea and the dry-fruit as well.



英国、アメリカからも、日本国内からもカードが届きました。
みなさん、ありがとうございました。

The cards came from Britain, USA and Japan.

Thank you  very much!



0 件のコメント:

コメントを投稿