2018年5月21日月曜日

❺2017年12月13日 - 4) 関西旅行 : Policalupo (ポリカルポ) に再び / Kansai Trip : Policalupo Again, 13th of December, 2017



Kaoriちゃんの個展の後、私の個展のDM、ポストカード、HPのデザインをしてくださっている、友人Rieさんに会いました。
coonie's HP : 
Kaoriちゃんの個展については下記
❹2017年12月13日 - 3) 関西旅行 : 小綱カオリ個展 / Kansai Trip : ...

Rieさんのお気に入りのワイン・レストラン、"Policalupo (ポリカルポ)"へ行きました。


私は11月末に一度行きましたが、Rは初めての訪問になります。

11月の"Policalupo (ポリカルポ)"訪問については下記
⓯2017年11月27日 - 7) 関西旅行 - 大阪でワインを / Kansai Trip - ...

今回は、ワインの写真がほとんどありませんが美味しく飲みました。

Rieさんと楽しい時間を過ごしました。

ごちそうになり、ありがとうございました。



バルサミコ酢とワイン
バルサミコ酢の話をしましたが、内容は忘れました!
ワインの写真はこれ1枚だけ。

Balsamic Vinegar and Wine
We talked about balsamic vinegar, but I forgot the content!
This is my only photograph of a wine.

After Kaori's Exhibition, we met my friend Rie who designed my exhibition DMs, postcards, and HP. 
coonie's HP : 
We went to Rie's favourite wine restaurant, "Policalupo.

I went there once at the end of November, but it was the first time for R.

About visit in November, below.
This time, I do not have photographs of other wines, though I drank delicious wine.

We had a good time with Rie.


She treated us, thank you.

Rの食の問題を考慮してくださいました。
They considered R's food problem.



ワインによくあうお料理
気の合う友人と美味しいワインとお料理って、本当に人を幸せにしてくれます。


Dishes Go Well with Wine
Good friends and delicious wines and cuisine really make people happy.


0 件のコメント:

コメントを投稿