2018年5月25日金曜日

2017年12月- クリスマス / Christmas, December 2017

皆さん、ありがとうございました!
それぞれのプレゼントに名前を入れたいのは山々ですが、控えます。 

 Thank you everyone!
Although I would like to write who gave each gift, I refrain.
Rの名前は画面処理しています。ごめんなさい。
Screen processing over R's name. Sorry! 





鎌倉のNカップルは直接届けにいらしてくださいました。
ありがとうございました。

N couple in Kamakura, direct delivery.
Thank you very much!



英国からM&Roカップルが来てくれました。
Mさんは以前泊まっていますが、Roは初めてでした。
短い間でしたが楽しく過ごしました。またいらしてくださいね。

M & Ro couple came from the UK.
M san had stayed before, this was first time for Ro.
It was a short stay but we enjoyed being with them.
Please come again.














撮影できなかったプレザントもあります。すみません。
There were also some presents that I could not photograph.  Sorry!.







"2017年の雪の結晶" のオーナメントも撮影しませんでした。
I did not photograph the "2017 Snowflake Crystal Ornament" either.



0 件のコメント:

コメントを投稿