2013年7月19日金曜日

英国に来ました!− 6月20日/I came to Britain.- 20th of June



英国に来ました。

こちらの家をシェアーしている日本人女性のMicchanがスナックを作ってくれました。

ありがとう!美味しかったです。

Micchanはこちらでヘッドパティシエをしています。すごいな〜!

この日は2本もシャンパンをMicchanとRと私で開けてしまいまいました。




I came to Britain.

A Japanese lady, Micchan made welcome snacks for me.

Thank you very much! They were delicious!

She is a head Patissier. Great!

MicchanR and I opened two bottles of champagne.

0 件のコメント:

コメントを投稿