2022年5月31日火曜日

2022年5月9日 個展の後片付け / Cleanup of the Exhibition, 9th of May 2022

個展が終了して、何日もたつのに、なかなか、後片付けができていませんでした。

ゴールデンウィークは私の生活にはあまり関係がありませんが、ゴールデンウィークが終了することをきっかけとして、片付けを始めました。


It's been a few days since my exhibition ended, but I still haven't been able to clean up after myself.

Golden Week has little to do with my life, but I took the opportunity at the end of Golden Week to start cleaning up.
ピンポイントギャラリーのSさんからいただたワインを飲みつつ、
個展の余韻に浸りつつ、夫Rと一緒に片付けをしました。

I cleaned up with my husband R while sipping the wine
that S San of Pinpoint Gallery gave me
and basking in the afterglow of the exhibition.

S さん、ワインをありがとうございました。

S San, thank you for the wine.

下記、個展のセクション / About My Exhibition, below.
搬入 /  Installation : 
会場 / Venue :
オブジェ / Objects :
リング / Rings : 
リトグラフ及びリトグラフと磁器 / 
Lithographs and Lithographs with Porcelain : 
磁器の食器 / Porcelain Tableware : 
感謝 / Appreciations :  
 レヴュー / Reveiws : 
個展会場の外で / Outside the Exhibition Venue : 
個展会場の外で / Outside the Exhibition Venue : 

0 件のコメント:

コメントを投稿