2020年2月9日日曜日

㉑2019年7月14日 友人を訪ねて/ Visit Friends - Pub・"The Wheel", 14th of July, 2019


2019714日、私と夫Rは、ウォルヴァーハンプトン Wolverhampton に住む、
Rの友人、J&S夫妻と"セヴァーン谷鉄道 Severn Valley Railway : による日帰り旅行をしました。

セヴァーン谷鉄道は蒸気機関車が走る、保存鉄道です。
セヴァーン谷鉄道のサイト  /  (英語)

J&Sが、蒸気機関車好きの私たちのために計画してくれました。

旅については下記。/ See below for the journey.
⓱ - A 2019年7月14日 友人を訪ねて/ Visit Friends / ブリッジノース ...

⓳ - D 2019年7月14日 友人を訪ねて / Visit Friends / エンジン・ハ...


ありがとうございました。

また、旅の計画だけでなく、夕飯も素敵なところを見つけ、予約もしてくださいました。

本当に、ありがとう!ありがとう!です。

パブ
店名が、"The Wheel" !(車輪)ですよ〜!
蒸気機関車の旅の後の夕飯がここです。

あ〜もう、本当に素晴らしい!

Pub
The name is "The Wheel"!
Our dinner after the steam locomotive trip was here.

Oh, it's really wonderful!

On 14th of July, 2019, I and my husband R took a day trip by "Severn Valley Railway with R's friends, J&S, living in Wolverhampton.

 Severn Valley Railway is a heritage line by steam locomotives.
Websites :  / 

J&S had made the day trip plan of steam locomotives for us who like the locomotives.


It was a very fun and interesting trip.

Thank you so much!

They did not only make the trip but they also found a wonderful place for dinner and made a reservation.

Thank you very much! Thank you! 

アンティーク風で可愛い
店内の装飾の一角

Cute in Antique Style
One corner of the decorations inside.





Sはいつものように白ワイン、他の3名はビール!
現在英国は、一般的に、女性はワインを男性はビールを飲む傾向に

あるらしいです。
私は英国のパブでは、ほぼビールを飲みます。

S had a glass of white wine as usual, and the other three had a glass of beer!
Currently in Britain, women generally tend to drink wine and men drink beer.
Mostly I drink beer in British pubs.
パブのカウンター 
飲み物は自分でカウンターに注文し支払う場合と
テーブルで注文して持ってきてもらえる場合があります。
このパブではテーブルで注文できました。

Pub Counter
We can order and pay for drinks at the counter ourselves,
or we can order and they bring them to the table.
We could order at our table in this pub.




美味しい夕飯! / Delicious Dinner!











何もかも、素敵な一日でした。

ありがとうございました!


Everything made a wonderful day.

Thank you very much!





0 件のコメント:

コメントを投稿