2015年9月10日木曜日

❹ - 3) チェコ旅行、チェスキー・クルムロフの小さな風景 / Scene in Český Krumlov, 15th and 16th of June, 2015

この楽器は何?
理髪橋の上では、パフォーマンスの場になっているようで、
頻繁に何かが行われています。
この楽器はディジュリドゥですか?
私は初めて見ましたし、音も初めて聞きました。
心惹かれる音色です。

What is this instrument?
'On Barber's Bridge'
 seems to be a place for performances,
often something happens here.

Is this instrument a Didgeridoo?
The sound is attractive for me.


あまりにかわゆくて、撮影してしまいました。
お許しを!

They are very lovely, so I could not not photograph.
Forgive me! 

ツタ~~!  / Ivy~~!

昔は窓だった...今は?
This was a window...Now ?
石と木 / Stone and Wood

今風 / Modern Style 










ホラーフイルムを思い起こすのは私だけ?
Does it remind only me of a horror film?

消火栓 / Water hydrant


煙突だったのでしょうか?
Was it a chimney? 

街灯 / Street Light





この写真が好き!
I like this photograph!





白いフューシア (フクシア) は珍しいです。
It is unusual, White Fuchsia.
この手の花の写真は何枚撮影したかわかりません。
なのに、また撮影してしまう...

I do not know how many times I photograph this type of flower.
However, I could not stop taking photographs of them.

0 件のコメント:

コメントを投稿