2015年5月13日水曜日

❽個展 / My Exhibition: Coonie's Space Quest in Kamakura, 2015 - 花 / Flowers

ブーケやフラワーアレンジメントをいただきました。
皆様、本当にありがとうございました。


Gifted Bouquets and Arrangement of Flowers 
Thank you very much!






青い胡蝶蘭 : "ブルー エレンガンス"
多くの人が、「これ本物?」と尋ねられました。
本物です!

Blue Moth Orchid : "Blue Elegance"
Many people asked 'Is this real?'
Yes, this is real!



ブーケは開催中に自宅へ持ち帰りました。
おかげで家が華やかになり、元気付けられました。
感謝!

During my exhibition, I took bouquets home.
So the house became flowery and cheered me up.
Thank you!
ブーケと電報を運ぶミニー
こんな電報があるのですね〜!


他にも通常の電報もいただきました。



ありがとうございました。

Minnie Mouse
 carries a bouquet and a telegram.
I was surprised and impressed by this service!

I was also sent a normal telegram.
Thank you very much for both!

リスト / List


0 件のコメント:

コメントを投稿