2017年7月3日月曜日

2017年2月14日 結婚記念日 / Wedding Anniversary 14th of Fabruary 2017

乾杯! 
相変わらず、お祝いの時のお店は、

ペクニコヴァ/ La PEKNIKOVA
お店のサイト :

 Cheers!
No change, always when we have something to cerebrate,
we head to a restaurant, La PEKNIKOVA.

Official website : 









Rはペクニコヴァのスープが大好きです。
R loves PEKNIKOVA's soup very much!












コースの他に、アラカルトでグラタンを注文しました。
玉ねぎ入りなので、私だけで食べました〜! 

I ordered an a la carte dish, a gratin, added my dinner course.
It includes onions, so just for me!



デザートは二つともいつものように、Rが食べます。
Two Desserts for R, as usual.






お店からのプレゼント
美味しいチョコレートでした。

Present from the Restaurant
Delicious Chocolate

幸せな時でした。
ペクニコヴァさん、ありがとうございました。

It was happy time.
PEKNIKOVA, thank you very much!

0 件のコメント:

コメントを投稿