2016年1月27日水曜日

9月15日、帰国 / Back to Japan, 15th of September, 2015



9月15日、ヒースロー空港の新しいターミナル2 へ行きました。

いよいよ帰国。

そして英国旅行のブログのセクションも終わりです(ほっ!)。


We went to the new Terminal 2 in Heathrow airport, 15th of September.

At last back to Japan.

And also I could finish the sections of my blog about Britain Trip. (Phew!)

ターミナル 2  /  Terminal 2








最後の英国のビールを飲みました。
苦味の効いたビールでした。

I had a last British Beer.
This is bitter taste for me.





Rマルゲリータ・ピザを食べました。私も一切れお福分け。

R had a pizza Margherita. I had a piece, happiness shared.


飛行機の窓から 
2017年にまた来られることを願っています!

From Airplane Window
Hopefully I will visit again in 2017.

0 件のコメント:

コメントを投稿