2015年4月30日木曜日

横浜, 3月25日 / Yokohama, 25th of March

出不精な私は、どこへゆくのも久しぶり!()

ここ、"みなとみらい" も本当に久しぶりに訪れました。

Rの更新された在留カードを受け取りに横浜入国管理局へ行ったあとに、ここに
来ました。

I am a stay-at-home, so when I go anywhere it is after a long time! (laugh)

Here, I hadn't visited Minatomirai for a long time, too.

After R has got a renewed resident card  in Immigration Bureau in Yokohama, we came here.






"ケユカカフェ" / "Keyuca Cafe":Official Website :

"ケユカ"はインテリアショップ。カフェを併設しています。
他にも飲食のお店がいくつかあります。
知らない間にたくさんのお店ができているのです〜〜!
Rの食の問題を受け入れてもらえたので、ここでランチをいただきました。
作り置きでなく、その都度作られるフレッシュさがありました。


 "Keyuca" are interior shops and have cafes and food shops too.They accepted R's food problems, so we had lunch here.Their food is freshly made.

B1F / 神奈川県横浜市西区みなとみらい2-3-2
B1F 2-3-2 Minatomirai Nishi-ku, Yokohama City,
Kanagawa Prefecture

0 件のコメント:

コメントを投稿