2013年9月24日火曜日

⓬Worthing Trip - Worthing Town, 27th of July


7月27日(土)は、ワージング/ Worthing の町で過ごしました。

'消防署の解放日'のイベントを見たり、美術館へ行ったり、モーターショを見たり、レストランに行ったりしました。

最後は花火を海辺で見ました。

それぞれのブログのセクションで写真を載せます。

We spend time all day in Worthing town, 27th of July.

We went to an event 'Fire Station Open Day', a 'Museum and Gallery', a 'Motor Show',  and a restaurant.

We enjoyed a fireworks display at seaside at the end of the day.

I shall show their photographs  in each section of my blog.

町の散策
Walk in Worthing




桟橋/ Pier の正面
Front of Pier
移動遊園地とでもいうのでしょうか?
桟橋付近にあるのは既に知っていましたが、
町中にもこうしてありました。

Are they mobile funfairs?
I knew already that there are other funfairs,
though here too in the town.
英国の黒いタクシーは有名ですけれど、
ここではタクシーが白いのですね。

A black taxi is popular in Britain,
although the taxis here are White.




結婚式用の車、素敵!
Lovely Wedding Car !

0 件のコメント:

コメントを投稿