2013年9月24日火曜日

❾Worthing Trip - Steyning : B, 26th of July


"The Sussex Produce Company" 
このお店はカフェレストランであり、食料品店でもあります。
車でここを通り過ぎた時に、あっ!ここ!と魅かれたお店です。


This is cafe restaurant and shop. 
When we passed here, I felt Oh! Yes! here! 
the shop tempted me.


 定期的に霧吹き?が出ています。
 Water sprayed regularly.


一種類のみですが、エールがあります。
They sell one kind of ale.



R は運転するのでカフェ ラテのみ、
私はエールもビールも美味しく飲みました。

R
drove, so he only had a cup of cafe-latte,
and I enjoyed glasses of beer and ale.

食事も私だけ、
Rの食べられるものがありませんでしたし、
彼はあまり空腹ではありませんでした。


I only had this meal.
They did not have any meal for 
R,
because he does not like onion, 
garlic, leek and so on.
And also he did not feel hungry.
豚、羊、きつねなどやなぎ細工がが天井につるされていました。
やなぎ細工はこの土地の伝説 (St.Andrew: Cuthmann of Steyning)から
由来しているのではないかと推測しています。

There were a pig, a sheep and a fox of willow craft.
I guess that the willow craft came from the legend
of St.Andrew: Cuthmann of Steyning.

0 件のコメント:

コメントを投稿