2013年9月24日火曜日

❿Worthing Trip - Steyning : C, 26th of July


COBBLESTONE WALK
小さなショッピング街と言えば良いのかな?
Can I say a small shopping street?

この狭い通路も何か、誘われます.....
I feel this narrow passage tempted me...
私達が行った時は遅い時間だったので、
カフェは閉まっていました。

When we visited there, it was quite late,
so the cafe was closed
.
この時期の英国は午後9時や10時まで明るいのです。
なので、私達が訪れた午後6時すぎの時間でも
このように明るいです。

There was bright about 9:00pm or 10:00pm
in that season in Britain.
So when we went in the Walk after 6:00pm,
it was still bright like this.

こんなディスプレイが!
There is a display like this!






0 件のコメント:

コメントを投稿