2022年3月23日水曜日

2022年3月22日 個展準備 - 作品選択 / Preparation for My Exhibition - Work Selection, 22nd of March, 2022


作品選択 / Work Selection
4月の個展で展示するリトグラフ作品をギャラリー412のスタッフ、Chizukaさんと選びました。

その後、額装の仕方や額選びも、いつも額装を依頼している、'Warkers' のKさんに相談しつつ決めました。

ChizukaさんKさんにはお忙しい中、時間を作っていただき、鎌倉の私の家までいらしていただきました。

ありがとうございました。

作品を額装に出せて、少しホッとしました。
お礼のケーキ
 お礼のケーキを焼きました。
オーブンから出した時は綺麗に割れていましたが、
撮影時には割れ目は無くなっていました。
焼きが足りなかったかと思いましたが、
ちゃんと焼けていたので安心しました。


Cakes for Thank You 
I baked cakes for thank you.
When I took them out of the oven, they cracked beautifully,
but when I photographed them, the cracks had disappeared.
I thought the cooking wasn't enough, but I was relieved
because they were cooked properly.

Work Selection
I chose the lithograph works to be exhibited at my Exhibition in April with Chizuka San, a staff member of Galerie412.

After that, we decided how to frame and which frame finish to use while consulting with K San of 'Warkers', who I always ask for frames.

Chizuka San and K San took time to visit my house in Kamakura while they were busy.

Thank you very much.

I was a little relieved to be able to order the frames.


0 件のコメント:

コメントを投稿