2020年12月1日火曜日

2019年12月8日 ロンハーマン・カフェ- 逗子 / Ron Herman Cafe in Zushi 8th of December 2019



クリスマスプレゼントとカード
鎌倉の友人夫妻N: Y&Sが来訪し、
クリスマスプレゼントをいただきました。
ありがとうございました。

Christmas Presents and Card
Kamakura friend couple N: Y&S visited  and 
we received Christmas presents.
Thank you very much.

その後、  Y & S 逗子マリーナロンハーマン・カフェ / 
Ron Herman Cafeに連れて行っていただきました。

私と夫Rは、ロンハーマン・カフェ (逗子マリーナ店) に初めて行きました。

ロンハーマンは、チェーン店でカフェ以外にも、生活一般に関わる商品をネットで販売しています。

逗子マリーナは、リビエラ・グループによって運営され、結婚式なども行われています。

ここには、鎌倉駅からバスが出ていて、週末は無料であると
Y & Sから聞き、フラフラ好き、カフェ好きのRにとっては朗報でした ()。

『リヴィエラ行き』のバスは時々見かけ、どこに行くのかしら〜?と思っていましたが、ここであった!と知りました。

ロンハーマン・カフェ 
逗子マリーナにきたのは本当に久しぶり...
開放的な雰囲気が素敵です。
カフェもお洒落....。


  Ron Herman Cafe
It's been a long time since I came to Zushi Marina ...
The open atmosphere is wonderful.
The cafe is also fashionable ....


画像は下記より/ These from below


After that,
 Y & S took us : I and my husband R, to Ron Herman Cafe
in Zushi Marina.

We visited Ron Herman Cafe for the first time.

Ron Herman is a chain shop that sells products related to daily life online in addition to cafes.

Zushi Marina is run by the Riviera Group and also hosts weddings.

We heard from Y & S that there are buses from Kamakura Station and it's free on weekends, which was good news for R who loves wandering and cafes (Laugh).

I sometimes see the "To Riviera" bus, and wondered where do they go? but now I know it was here.

Rの食事
久しぶりのカフェミールでRはとても喜んでいました。
Rの食の問題も考慮してくださいました。

R's Meal
R was very pleased with the cafe meal after a long absence.
They also considered the food problem of R.
近況報告や何気ないおしゃべりをしました。

穏やかで平和な時間....

いつも Y&S は、私達を幸せな気持ちにしてくれます。

Sさんは、チャウダースープのセット
S had  a set of chowder soup.

We had a recent report and casual chat.

Calm and peaceful time ....

Y & S always make us happy.
Yさんと私はカフェ・オレ
Y and I each had a cup of Cafe au lait.


夕暮れのマリーナはロマチックな雰囲気で、心が潤いました。

The marina at dusk had a romantic atmosphere and my heart was enriched..


画像は下記より/ This from below



富士山と江ノ島のライトアップを見て感動!

I was impressed by Mt. Fuji and
the illumination on Enoshima Island!



椰子の間に月を見る
思いがけず、素敵な一日になりました。
こんな風景も見ることができてラッキーです。

See Moon between Palms
Unexpectedly, it was a wonderful day.
I was lucky to be able to see this kind of scenery, too.



Y & S、どうもありがとうございました!

Thank you very much, Y & S!




0 件のコメント:

コメントを投稿