2020年10月3日土曜日

2019年10月24日 Coonie's Halloween in Kiryu, 24th of October, 2019


Coonie's Halloween
9月に英国から帰国して、母に会っていませんでした。
桐生に母を迎えに行き、鎌倉の家へ連れてきました。
実家の玄関に、母が私の昔の作品を飾ってくれていました。
初個展のテーマはハローウィン。

I returned from Britain in September and hadn't seen my mother.
I went to Kiryu to bring her to our house in Kamakura. 
My mother had decorated her entrance with my old works.
The theme of my first solo exhibition was 'Halloween'.



アクリルガッシュ使用  
Using Acrylic gouache 



赤い魔女 / Red Witch



赤い魔女, ヴィーナスとキューピッド
ヴィーナスとキューピッドは2回目の個展、
'ヴァレンタイン' がテーマでした。
この頃は紙粘土を使用していました。

Red Witch, Venus and Cupids
Venus and Cupids were in the theme
of  my second exhibition, 'Valentine'.
At that time, I was using paper clay.




英国留学時の作品
黒の磁器です。

Works when studying in Britain
It is black porcelain.



姉宅 / In My Sister House
初個展・"ハローウィン" の作品
姉が撮影して送ってくれました。
(後ろのオブジェは、2017年の個展の作品)

Works of First My Exhibition, "Halloween"
My sister photographed and sent this to me.
(The object behind is the work of my Exhibition in 2017)


0 件のコメント:

コメントを投稿