2018年5月5日土曜日

❽2017年11月26、27日 - 4) 関西旅行 - 神戸のホテル / Kansai Trip - Hotel in Kobe, 26th and 27th of November, 2017



海外予約サイトからホテルを予約したら、とても安く部屋を確保できました。

初めて使用するサイトだったので、多少の不安はありましたが、
大丈夫でした (ほっ!)。

このセクションの写真は、2017年11月26~28日に撮影しました。

元町界隈 / Around Motomachi

When I reserved a hotel from an overseas reservation site, I could secure a room very cheaply.

I used the site for the first time, so there was some anxiety, though it was alright (Phew!).

Photographs in this section were taken from 26 to 28th of November, 2017.

元町からホテルへの道で
Here was on my way from Motomachi to the hotel.



このビルの場所には、神戸税関メリケン波止場庁舎がありました。

This car showroom is built where 
the Kobe Customs Meriken Wharf office building used to be.





このホテルに泊まりました。
一人でホテルに泊まるのは数年ぶりでした。

 I stayed in this hotel.
It was the first time in a few years that I had stayed in a hotel by myself.



ラッキー!
部屋についてびっくり!海側で、しかもツイン!
私はシングルで予約していたのに...。
きゃ〜っ、ラッキー!贅沢〜〜!

Lucky!
I was surprised about the room! Facing the sea and twin!
Notwithstanding I had made the reservation for a single ....
WoW! lucky! luxury~~!













ふかふかタオル / Downy Towels



景色も素敵 / Wonderful Views


































オリエンタルホテルは、阪神淡路震災の1995年に開業しました。
ホテルは波の形をしています。
手前の船は、神戸港のクルーズ船 、"ルミナス神戸2" です。

The Oriental Hotel opened in the year of the Great Hanshin earthquake, 1995.
The hotel is in the shape of a wave.
The ship in front of the hotel is the cruise ship :
 "Luminous Kobe 2", docked in Kobe Port.

左下端に"BE KOBE"のオブジェが見えます。
見えますか?

I can see  the object : "BE KOBE" bottom left.
Can you see it?

















ロビー / Lobby











幸せな時間でした。

ありがとうございました。


I had a happy time.

Thank you very much!




0 件のコメント:

コメントを投稿