2013年9月7日土曜日

❹ハンプトン•コート•パレス(宮殿)フラワーショー / Hampton Court Palace Flower Show -12th of July

Escape Zone: Shops
驚いた!
遊園地のティカップのように、
くるくるまわるのです。

Surprised!
This spins around like a tea-cup dodgem in an amusement park.
たくさんの人々
遠くにハンプトンコートの宮殿が見えます。

Many People
You can see Hampton Court Palace in the centre of the photograph.
193: RHS Butterfly Dome with Eden
下の写真のパフォーマンスはここのためのものだったのではないかと
推測。でも、本当のところはわかりません。
RHS: 
Royal Horticultural Society: 王立園芸協会
蝶をメインに企画したドームです。
これを見なきゃ〜!という印象でしたが、
行列にめげて、私達は入りませんでした。
残念ですが、根性なしなので仕方ありません。


I guess that the performances : below photographs, were for this,
I do not know if they were connected.
RHS produced the dome of Butterfly.
My impression was that we must see it,
although the queue beat us, so we did not go in.
That's too bad, however, we are weak so we cannot help it.

おまけについてくる袋が欲しかったのです。
なので、Rが新聞を複数買いました。
袋の他にジャムがついていました。
追加料金で、ピクニックブランケットも!

I wanted to get their bags which were attached to the newspapers.
So R bought some newspapers here.
As an optional extra a picnic blanket was available.






こんな裏側めいた方が鎌倉の庭の参考になるような気がして
ひっそりしている所を多く撮影していました。

I felt the working areas were useful for my garden in Kamakura,
so I took many shots like these.


写真の奥に見えるのは、小鳥の小屋
On the back in the photograph : Bird Houses




0 件のコメント:

コメントを投稿