2013年9月6日金曜日

❶ハンプトン•コート•パレス (宮殿) フラワーショー / Hampton Court Palace Flower Show -12th of July

入園前後
Before and After the 'Flower Show'
随分前から、ずっと行きたいと思っていた
ハンプトン•コート •パレス (宮殿) フラワーショー / 
Hampton Court Palace Flower Show
に、ようやく、今年、行く事ができました。
フラワーショーを経験したのも初めてでした。
ハンプトン•コート •パレス (宮殿) フラワーショー は、

が毎年主催しています。



 RHSが主催するフラワーショーで最も有名なのは、


そちらにはまだ行ったことがありません。
ハンプトンコート駅のポスター
Poster in Hampton Court Palace Station
I had wanted to visit Hampton Court Palace Flower Show 
for a long time, at last I made it, 2013.
This was my first experience of a 'Flower Show'.

RHS: Royal Horticultural Society' manages this every year.

The most popular 'Flower Show' by 
RHS is the Chelsea Flower Show
although I haven't visited it yet.
駅の近くからテムズ川を船で行く人もたくさんいます。
私達は歩いて向かいました。

Many people use a boat along the River Thames 

from close to the Station. We walked there.
岸辺を歩くとこんな風景に出会える!
微笑ましい気持ちになれて嬉しい!

When I walked, I could see a view like this.
I felt peaceful and glad.
ここが入り口
入園後、もう、興奮しまくり、写真を撮る回数も尋常でなく、
私の写真は、ピントもあっていなかったり、
構図も考慮してなかったり、なぜこれを撮ったのか、
自分でも理由がわからなかったりしていました。


Here is one of the Gates.
After entry, I became excited too much, 
that I took an unusually large number of photographs.
Moreover, a few of my photographs had no focus, 
and I did not care about their composition, 
I do not understand why I took them.
地図付きのパンフレットをここで買いました。
I bought the Pamphlet, including the map, here.

パンフレット
Pamphlet
フラワーショーの敷地から、
通常のハンプトンコートの敷地を見る

From the area of 'Flower Show'
to the normal area of Hampton Court Palace
.
自転車でパトロールするポリス
A police man on patrol with a bicycle. 

園内のパフォーマンス?花の精?
In the area, Performance? , Spirits of Flowers 


帰宅 / On Our Way Home
帰路も歩く
お花を買った人たちは、船の方がラクチン!

というのがわかりました。
私達は何も買わず、また駅まで歩きました。

We walked on our way.
I understood if people bought flowers,
it could be much easier by the boat.
We did not buy any flowers, and walked to the station.
クラハンジャンクション駅のポスター
電車の時間の都合で、クラハンジャンクション駅まで行き、
ウィンブルドン駅に戻りました。


Poster in Clapham Junction railway station
We went to Clapham Junction railway station firstly,

and then we returned south to Wimbledon Station.

0 件のコメント:

コメントを投稿