2013年9月1日日曜日

㊼ケント旅行 / Kent Trip - 3) スコットニー•カッスル• ガーデン / Scotney Castle Garden - 2nd of July


スコットニー•カッスル•ガーデン
  Scotney Castle Garden

地図は'パンフレット'から
Map from 'Pamphlet
'
 

お城のまわりを歩きます。

We walked around the Castle.

ボート小屋
Boat House

堀のそばから家が見えます。
I can see the house from beside the moat.

雨が降り始めました。
It started raining.
大粒の雨!
木下で雨宿り

Big Rain Drops!
Take Shelter Under the Tree.
小雨になったので、歩き始めました。
It became drizzle, so we started walking.
採掘場
冒険している気分にさせてくれる雰囲気で、私は好き!

The Quarry
I liked the atmosphere here which made me feel 
I was having an adventure.

木々をくぐって通る、この道はどこへ続くのだろうかと
興味津々でしたが、雨と時間のために先へ行く事は断念しました。

I wonder where the path goes under the trees,
I would know, although I gave up because of the rain 

and lack of time.
草木を分けて進みます。
I am going to go while I push through trees and leaves.
わくわくしつつ進んで...
I was excited while I go ahead...
な〜んだ!今日の最初のところへ戻ってきました。
Oh! My! Just returned to the start point!

テラスからさっき、諦めた小道が見えました。
From the terrace, I could see the path which I had given up taking.

雨の庭
テラスからお城も見えました。
次にここを訪ねたら、お城も行きたいし、

小道も通ってみたいです。
いつになるでしょうか?

Garden in the Rain
From the terrace, I could see the castle.
I would visit  here and go to the castle and 

through the path, next time.
When do I come here?
ケント旅行もこれで終わりです。

Now our 'Kent Trip' is finished.

0 件のコメント:

コメントを投稿