2022年8月26日金曜日

2022年6月11日 作品の整理 / Sorting Out Works, 11th of June, 2022


個展の後片付けは、おおかた、5月に済ましました。

ですが、お世話になった方への感謝や、お祝いことのプレゼント、
お店での販売、作品購入希望などなどの理由で、倉庫には片付けずにいた作品がいくつかありました。

それらの作品を撮影しました。

Tidying up after my exhibition was mostly completed in May.

However, there were some works that were not put away in the store due to reasons such as gratitude to those who took care of me, gifts for celebrations, sales in a shop, and requests to purchase works.

I took pictures of those works.


それぞれの用途に、作品選択し、配送しました。

まだ作品が動く可能性はありましたが、このへんでしっかり片付けようと、倉庫へ片付けました。

こうして、次への個展に向けて動いて行きます。


I selected and delivered works for each use.

There was still a possibility that the work could move, but I put them away in the store to tidy them.

Thus, l move towards my next exhibition.



0 件のコメント:

コメントを投稿