2022年8月24日水曜日

2022年6月7日 初のゴールデングリーン / The First Golden Green, 7th of June 2022

ゴールデングリーンの野菜
Golden Green Vegetables
"ゴールデングリーン"は、友人カップルが経営して、
毎月一度有機野菜を配達していただいています。

"ゴールデングリーン"は長野県南佐久郡佐久穂町 にあります。
"Golden Green" is in Sakuho-machi Minamisaku District 
Nagano Prefecture, our friend couple run it.
They send us their box of organic vegetables once a month.
今年初めてのゴールデングリーンの野菜が届きました。

鮮やかな緑色、ボリュームに圧倒されました。

野菜たちのパワフルをもらって、元気に過ごします!

Rは玉ねぎやニンニクが食べられません。

けれども、すでに彼は渡英のために家を出ていました。

なので、今回の野菜には、たまねぎがたくさん入っていました。

嬉しい!
"ゴールデングリーン"公式サイト : ★
"Golden Green" Official Website : ★ only in Japanese

Golden Green Vegetables
The first Golden Green vegetables have arrived this year.

I was overwhelmed by the vivid green colours and volume.

Get the power of vegetables and stay healthy!

My husband R cannot eat onions or garlic.

However, he had already left home to go to Britain.

So, the vegetables this time included a lot of onions.

I am happy!

0 件のコメント:

コメントを投稿