2022年3月19日土曜日

2022年3月14日 ホワイトディ - ルームサービス/ White Day - Room Service, 14th of March 2022


ホワイトディ - ルームサービス
White Day - Room Service
今日は私が心身ともに疲れていました。

制作後にお風呂へ入り、ベッドに横になると、もう、ベッドから出ることができませんでした。

ホワイトディ用にワインを用意していました。

Rがそのワインといちご、スナックを寝室まで運んでくれました。
ルームサービス? / Room Service?

ホワイトディ用ワイン
Wine for White Day
White Day - Room Service
I was tired both physically and mentally today.

When I took a bath after working and lay down on the bed, I couldn't get out of bed anymore.

I had prepared a wine for White Day.

My husband R brought the wine, strawberry and snacks to the bedroom.
乾杯
Rのおかげで、'ホワイトディ' のお祝いができました。
いつもありがとう!

Toast
Thanks to R, we were able to celebrate 'White Day'.
Thank you as always!




0 件のコメント:

コメントを投稿