2022年2月24日木曜日

2022年2月23日 個展準備 - DM 到着 / Preparation for My Exhibition - Invitation Cards Arrive, 23rd of February 2022

 Coonie's Sky, 2022 
予定よりも早く個展のDMが届きました。

その上、印刷会社がキャンペーン中で、通常価格よりも随分安く済みました。

ダブル・ラッキーです!

通常の投函は3月末頃になります。


The invitation cards for my exhibition arrived earlier than planned.

What's more, the printing company is having a campaign and it's much cheaper than the regular price.

Double lucky!

I normally send out around the end of March.
 'Coonie's Sky, 2022' 
前回と少し違ったイメージにしたいと思っていました。
それは実現したように思います。
気に入っています。

I wanted to make the image a little different 
from the last time.
 I think it has come.
I like it.


 'Coonie's Sky, 2022' のバックに私のリトグラフ作品を
使用しています。
デザインは、友人のデザイナー、Rieさんです。
Rieさん、ありがとうございました。

This uses my lithograph work on the back of
 'Coonie's Sky, 2022 .
The design is by my designer friend, Rie.
Thank you, Rie.



ご都合、体調が許せば、個展会場へ遊びにいらしてください。

If you are fine and have time, please come to the Exhibition.




0 件のコメント:

コメントを投稿